cakirbebek ben vitamini trendyoldan alıp eczaneye sordum eczanede 400 TLydi eczacı ürün orijinal dedi eczaneye gelene kadar üstüne kâr koyulup duruyor sanırım. Mesela Amazon uygulamasında da vitaminler çok çok uygun oradan da çok alıyorum o platformda sahte ürün satılması imkansız gibi bir şey Trendyol‘dan daha güvenli mesela orası