betull_9 valla ben de o zaman gitmiştim duymadık ama 2 hafta sonra gittik 8+2 de duyduk ben sakin bekledim hep kontrolleri sıkıntı yapmamaya çalışın kese görünüyor 6 haftada içinde bebekte gözüküyor çok küçük 2 hafta sonra da kalp atisi 🥰 bu arada hiç alttan muane etmedi hep üstten devlet hastanesine gittim şuan 9+4