Helink minikpanda0_ tekrar baktım raporuma hakka girmiyim raporda yolk saç ve embriyo izlenmedi yazıyor haklıymışsınız insallah sağlıkla kucağınıza alırsınız
susaMom_ minikpanda0_ Tekrardan gidince görürsün inşallah canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Ecisbicis minikpanda0_ yolk sac ince göründüğü için ultrasonda bakarken görünmüş olabilir fotoğrafta çıkmamış olabilir, genel olarak 5. haftada oluşmaya başladığı için endişelenecek bir şey yok, embriyo olmasa da yolk sac oluyor ve büyüyor
kalorisizpatates minikpanda0_ gördüm gördüm💝 benim kesemde de yolk sac göründü 5+3 te gittim henüz bebek yoktu inşallah bizim gibi stresle bekleyen herkes güzel haberi alır🤲🏻🤗
Parinas minikpanda0_ inşallah duyarsınız. Rabbim korktuğunuza uğratmasın. Şu gebeliğin en zor süreci başları bence de. Günler geçmek bilmiyor