Kizlar ben 5 yil önce Türkiyede Oglumu sezaryenle dünyaya getirdim o zamanlar makat gelis cati darligi falan öyle karar verdi Doktorum özel hastaneydi, simdi Almanyadayim ve burdaki Doktorlarin tutumu biraz farkli daha cok normal dogum taraftarilar.
Simdi size sorum bana normal dogum diye dayatirlar mi yani denetirler mi sizce yoksa ilki sezaryen oldu diye 2. de sezaryenle mi alirlar bunu bilemedim … ve sunuda ekleyin hapsurunca bile Sezaryen dikislerim sizlar ve icten yanar hala bu bir etki olabilir mi sizce ?
Bi aydinlatin beni kurban olam 🫣