Merhaba ne zaman nst çekilsem bebeğin kalp atışları hep 170 180 arada 200 çıkıyor başkalarınınkine bakıyorum 130 140 larda neden yüksek çıkar doktora sordum sadece serum takıp bir daha nst çekip gönderiyorlar olabilir bebek hareketli vs diyorlar bir sebep söylemiyorlar başına gelen var mı neden olur