Mommce senin beğenmen çok önemli erkenden bakın isme fakat bana Çınar ismi itici geliyor büyüyğnce güzel durmaz gibi bu sadece benim fikrim yağız tek başına da güzel bir isim aslında iki isim koymak illa gerekli değil diye düşünüyorum bu sadece benim fikrim içinize ne siniyorsa onu koyun içinize sinmesi çok önemli adınız Çınar olsa mesela erkek olsanız Çınar ı mı kullanırdınız yağızı mı ? Böyle düşünün