Ne zaman doğacak beklemekten o kdr yoruldum ki ne sancım ne suyum ne bi nişanım gelmedi ara ara minik minik saniyelik vajinada hissedilen iğne batması ile kasıkta minik bir kramp oluyor saniyelik nst de sancım çıkmıyor doktor bekleyeceğiz dedi ama komik ve saçma gelebilir ama ikizler olmasını da istemiyorum normak doğum yapmayo o kdr cok istiyorum ki ya sezaryene dönerse diye de korkuyorum herkes hergün arıyor soruyor neden doğmadı dige sanki bilerek doğurmuyorum herkesim beklediğini bilmek de üzüyor beni içimi ferahlatacak bir şeyler duymaya ihtiyacım var nolur öneri teselli artık ne varsa muhtacım 😔