merhaba kızlar 30. haftaya kadar sezeryan dogum yapmayı dusunuyordum bu arada (devlet hastanesi takıplıyım) doktoruma konustugumda normal olabileceğini ve buna uygun olduğumu kendıme guvenmemı soyledı o zamandan sonra bakıs açım değişti 34. haftada sancım olduğundan dolayı çatı muayenesi oldum ve karnımda basıklık olduğunu bıraz zorlananılecegımı soyledı doktorum bugun kontrolde baş çevresi 40+3 hafta ile uyumlu olduğunu karnım basık oldugu için normal deneyebiliriz ama sezeryana da donme ıhtımalımız var dedi sancılarım baya yüksek ama açılma yok 39+4 haftalıgım böyle bırsey basına gelen var mı