Gulsemin6155 evde suyum gelince doktoruma haber verip hastaneye geçtim, normal doğum istiyodum ama açılmam ilerlemeyince sezaryene alındım. Spinal sezaryen oldum zaten 10 dk içinde bitti doğum 😄 hemşireler çok ilgiliydi güler yüzlüydü, her ağrım olduğunda serumla ağrı kesici verdiler başka merak ettiniz bi şey varsa cevaplarım aklıma gelmedi ☺️