Kızlar 32+1im bgn sağ bacak aramda agrı var yürüyünce kalkınca agrıyor yatıncada bacagım cok agrıyor bebeğimde cok aşagıda hareket ediyo göbek deliği hizaasında ve altında sizce ne oluyo normal mii korkuyorum bgn gidicektim doktora erteledim cok korkuyorum yarına kdr nasıl durcam