528671 benim ilk nst de yüksek çıkmıştı hiçbir şey yapmadılar nefes egzersizi yaptırdılar o kadar onun dışında serum falan verilmedi bende bilmediğimden bişey demedim demekki veriliyormuş. Ama şu son girdiğim nst de normal çıktı bı sıkıntı yok Allahın izniyle. Senin kalp atislarin yüksekse bebeginkide yükseliyor önce senin sakin olman lazım 😊