Gamzenurteke Merhaba kızlar 5+2 hamileyim keseyi gördük fakat bebeği göremedik doktor 1 hafta daha beklememiz gerektiğini söyledi. Sizce korkmalı mıyım? Daha önce malesef ki bir düşük yaptım
Su123 Gamzenurteke korkmayın allahın izni ile görürsünüz çoğu kadın da öyle oluyor zaten önce kese sonra bebek görünğyır
Brcmmmmm Gamzenurteke canm görürüz inşallah bn de 5+5 im benmde bebek görünmedi 15 gün sonrasına kontrol dedi
gak18 Gamzenurteke korkmayın bende de öyle oldu 1 hafta sonra gördüm bebeği de çok şükür. Ben 5+3 te de gittim 5+5te de farklı doktora gittim ikisi de görmemişti hem alttan hem karından . 6+3 te karından kalp atışıyla birlikte bebeği gördüm Allah’a şükürler olsun ki. İnşallah siz de görürsünüz stres yapmayın. ben çok yıpranmıştım
akyuz14 Gamzenurteke bende de o şekilde oldu keseyi gördük bir hafta sonra tekrar bakalım dedi bebeği gördük direkt de kalp atışını duyduk
ZzZeynepppp Bende bugün gittim kese 1.5 cm bebek görünmedi 1 hafta sonra gel dedi betam bugün 10000 çıktı ilk 80 le öğrendim geç döllenme olabilir dedi
Youngmom8 Gamzenurteke Erken olduğu için bebek çok küçük ilerleyen haftalarda görünür içinizi ferah tutun
Katherinne Gamzenurteke dr 1 hafta bile az demiş aslında, korkacak hiçbisey yok daha çok küçük bende 5 haftalıkken sadece kese göründü 2 hafta sonra gel bebekle kalp atışını görelim demişti
Leontiine Gamzenurteke bende de 5. Haftamda görünmedi. Sadece kese büyümüştü. 6. Haftamda bebeği gördük. Hiç endişe etmeyin. 🤍