Kızlar yine ben yine bir Serklaj konusu :)
Şimdi şunu merak ediyorum, Serklaj olan hanımlar doğuma kadar özel bölge almada ne kullandınız? Ağda,jilet?
Ben genel olarak özel bölgem için hep ağda kullanan biriyim çünkü hem daha geç çıkıyor hem de daha seyrek çıkıyor. Ama jilet olduğunda kaşınması, erken çıkması , sert çıkması cabası.
- Haftamda Serklaj oldum ve bundan sonraki süreçte ağda ile yol alabilir miyim? Kasılmaları artırır mı ya da çekerken ederken içerideki dikişlerime zarar verir mi? Siz nasıl bi yol izlediniz?