Ben Nilüfer doruk da Ayşenur hanıma gidiyorum en başından beri, çok da memnunum. 32ye kadar ayda bir gittim, sonra iki haftada bir çağırdı, şimdi 38im haftada bir gidiyorum doğuma doğru sıklaşıyor kontroller. Aslında riskli durumunuz yoksa 2 haftada bir için erken bu aylarınız bence.