@“Dmttthemum”#p36isimler bana göre değil her yaş için ideal bir isim bence ilkıne koymadığım için pişmanım eşim çok dedi koymadım keşke koysaydık bunu ona demiyorum keşke koysaydım diye ben dedim diyeceği için ama kızım olursa kesinlikle aslıhan koycam ben seviyorum öz Türkçe isimleri