Meral_63 ben beta artışı ilkinde de yapmadım 1 kere kan verdim 2.de de aynı şekilde yaptım idrar ve kanı pozitif görünce beklemeye geçiyorum🙃🙃 ilk gebelikte 5+3 te kese görüp 7+2 de kalp atışını duymuştum şimdi 3 bucuk yaşında bir oğlum var
Rabbim ikimizinde sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin herşey yolunda gitsin inşallah 😇