MinikBrokoli Hayırlı olsun canım ❤️🫶🏻 resmen ben buradayım diyo, sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🫶🏻🙏🏻🙏🏻
Gzm122 Smge92 Evet benim aşırı hayal çizgiydi betam 16 çıkmıştı çok yeniydi bence sizinki çok yeni değil 6 haftası var gibi
Gzm122 Smge92 Bence hiç endişe etmeyin Allah ol derse olur, benimde bir düşüğüm vardı şimdi 2.si tutundu çok şükür etrafımda da var 2-3 düşükten sonra sağlıkla bebeğini kucağına alanlar ❤️