Zeynep1401 devletten arıyorsanız gözüm kapalı behçetuz dorukhan besini öneririm🤌🏻 kızım 10 aylık 2 aylıktan beri ona gidiyoruz aşırı derecede iyi ilgileniyor tabi ana binada olduğu zamanlar yoğunluk fazla oluyor ama ek binadayken 30 dakika boyunca muayene edip gelişimi hakkında konuştuğumuz zamanlar oldu… çocuklara aşırı sevecen güler yüzlü içten yaklaşıyor… kızım aşırı rahat oluyor o da doktoruna güveniyor…