Betulumcnmm 3-4 gündür hep bebeğim hickiriyor hissediyorum normal mi yaa tedirgin oldum ve uzun sürüyor hep kasıklarımda hissediyorum hickirmasini
Deleted33000 Betulumcnmm normal canım bende 32+3 TE kontrolde nst cekilirken bebek hickiriyordu doktor nst sonuca baktı sen hareket mi ettin dedi hayır dedim bebek hıçkırıyordu doktor güldü geçti ama sanırım sancı gibi gözükmüş