yeni_anne2 bizde ilk cocugumda ayni durumu yasadik. Gelisim geriligi dendi 1 ay bekleyin dendi bekledik ve bandaj takildi. Fakat benim icime hic sinmemisti ve 3 prof a gosterdim. En sonunda bakirkoyde prof. Gazi zorere goturdum ve cikartti atti bandaji. Hic biseyi yok bu cocugun diyerek. Ilk 6 aylik olana kadar rontgen cekilmedi. Sonra cekildi sorun yok. Ardindan yurumesini bekledik derken kizim suan 5.5 yasinda ve cok sukur hic biseyi yok. Yani dicegim o ki tek bir doktora gostermekle kalma sakin. Ve imkanlarin el veriyosa gazi beye mutlaka goster derim.