ARTUN ismi neden begenilmedi acba ..🤔.
Hep ayni isimler kizlarda asel defne gibi
Erkeklerde göktug, alparslan.aras gibi
Yenilige kapalimiyiz. Alisik olmadimizdanmi veya gercekten güzel bir isim degilmi…
BEBEHIM icin en güzelini istiyorum o yüzden bukadar inceliyor ve sacmaliyorum kizmayin neolur…