vilanelle şahsen ben memnun olmadıklarımla başlayayım 😀 ncr emel peri Canbolat ,Liv hastanesi eda deniz (hiç memnun kalmadım o kadar övdüler ki soru sormama fırsat vermeden bebeği bile tam incelemedi ve çok soğuk bi Dr ) Hakan yaz tüp bebekte vs iyi ama gebelikte değil ,Abdullah göymen gebe kalmadan gitmiştim memnun kalmadım .Şimdi memnun olduklarım şehir hastanesi ferhat Aslan ve serhat hasüs memnun kaldım ,perinatoloji Dr Fatma Didem Yücel (çok çok iyi bi Dr )özel klinik olarak Özlem Borazan gayet memnun kaldım