Ruruu Bildiğim kadarıyla takviye olarak ekstradan aldığınız folik asitin fazlası zararlı ki genelde takviyelerin içinde 400 mcg oluyor (zararlı sınırın çok altında). Yiyeceklerden aldığınız folik asit, formu gereği fazlası zararlı değil, ben bunu yapay zekaya sormuştum ve bu şekilde cevap vermişti. Ben de yediklerime çok dikkat ederim ve takviye de kullanıyorum, folat değerim neredeyse hep 12.1 çıkar. 20’nin üstünde çıkıyorsa tehlikeliymiş