Benimadimanne regl olduysan hamilelik yoktur varsa bile göğüs ucu bilmem ne belirtileri bu kadar erken baslamaz kese belli olunca başlar belirti kese de en erken birinci ayda belli oluyo buda adet gecikmesi demek ama belki üstüne görmüşsündur var öyle bişey kan ver yinede