Kızlar beta değerim 277di dün bugün kırmızı serçe parmağım kadar ince uzun “sümüksü” kan leke gibi geldi çok korktum . 2.5 yıldır bu anı bekliyoruz nasıl heveslendik heyecanla bekliyoruz bebeği anlatamam . Yıkıldım görünce .
DOKTORA GİTTİK DİREK; yerleşme de olabilir düşük de de karnımda ultrason çekti sıvı birikmesi (KAN) görmüyorum beta yükselişini takip edeceğiz dedi. PROGESTERON veren doktorlar var ama ben vermiyorum dedi napıcağım yaşayan var mı yardımcı olun nolur 🥹🥹🥹🥹