Son 2 ay ve aklımda deli sorular doğumum nasıl olucak çok canım yanacakmı kaç saat sürecek bebeğim sağlıkla gelir inşallah tabide gelicekmi bebeğe yeticekmiyim gurbetteyim ailem gelicek ama eninde sonunda gidecek tek başıma nasıl yapıcam sütüm gelicekmi çok korkuyorum herşeyden hele doğumdan görüyorum doğum postlarını vs iyice gözüm korkuyor bide son trimester çok ağrım oluyor ona bile bazen dayanamazken doğumu yapamıcam endişesi nasıl olucak kızlar görüyorum instagramda falan hemen ayaklanıyorlar bebekle dışarı bile çıkan hayatına devam edenler var nasıl bu kadar çabuk toparlıyorlar veya sadece bizimmi canımız tatlı anlam veremiyorum 😕😅