Adet 23ü gösteriyor bu testi 12sinde yaptım ama canim bir seyler cekiyor miyde bulantisi var ama kusma yok oan vermek istiyorum ama ay sonunu bekliyorum gecikirse bi kac gun sonra hemen vereceğim kanimi sma testi cikmadi henuz hemsire korkuttu beni gebelik şüphen varsa hemen gel kan ver sana varsa tedavi yapalım sma bakalim sana gebelere oncelikli oluyor dedi 😭😭 adetim de her ay oluyorum ama bazen 1 hafta one bazen 1 hafta arkaya bazen 2 3 gun one arkaya gittigi oluyor 😭