kubyus herkeste dikiş olmayabiliyor. Çocuğun kafa büyüklüğüyle ve kilosuyla alakalı. Dikişin iyileşmesi zor ama sonrasında oluşacak bollaşmayı önlüyor. 2 doğum yaptım ilki iriydi içten dıştan bir sürü dikişim oldu. İkinci doğumum daha zayıftı sadece 2 dikişim oldu kolayca iyileşti o da. Arkadaşım 2,5 kg ufacık doğurdu dikişi olmadı ama bollaşma şikayeti var idrar kaçırma şikayeti var. Dikişle uğraşması zor gözükse de bi çok şeyi önlüyor. Zaten o an iğne yapıyorlar çok az hissediyorsunuz doğum sancısının yanında hiç bişey