Merhabalar 38+5 de sezeryan doğum oldum cuma gününe denk geldi benim odaları şansima tek kişilik olarak denk geldi her gün gelip temizlik vs yapılıyordu ameliyathaneler tek kişiydi gittiğim doktor ameliyatımı gerçekleştirmedi şansına kim denk gelirse bayandı doktorum erkek doktor ilgilendi ama ilgilenmeleri ameliyat güzel geçti belden uyusturmali yapıyorlar benim tek sıkıntım haftasonuna denk gelince hemşireler doktor ilgisi çok azdı saatlerce gelmediler ilk sezeryanim özelde oldu tikis yerim çok küçüktü ama devlet hastaneleri tam boydan boya kesiyorlar