Aysenleminigi İyigeceler herkese, demin 38+0 olmanın mutluluğunu yaşarken bi anda karnıma ishal ağrısı girdi ve mide bulantısı başladı böyle sırtımdan da üşüyor gibiyim. Zehirlenme falan mıdır diye korktum? Var mı başına gelen mide bulantım hala devam ediyor , sabah doktor randevum var ama çok korktum nedir sizce
Nurrrrr Aysenleminigi Canım doğum belirtisi olabiliyormus coğu arkadaşlardan duydum ama belkide mideni bozmussundur yani bişey dokunmuştur
Aysenleminigi Nurrrrr inşallah öyle birşeydir zehirlenme falan olmasında sağlıkla kabçvuşalım hepimi yavrulara çok sağolun💚
Aysenleminigi CemileSezer o da olabilir ya yediğim bir şey ya da akşam duş aldım ve üşüttüm, bebek şu an hareketli hatta kasıklarımda hissediyorum baya gıdıklar gibi👼🏻 Teşekkür ederim 💐
Aysenleminigi Buseeozd Aaa belki de öyledir 👼🏻 Artık göreceğiz bakalım hayırlısıyla sağlıkla alalım kucağımıza yavruları
Nurrrrr Aysenleminigi yok canım ama git doktora bekleme o aylarda sancın dışında bişey olmaması lazım Allah korusun zehirlenme dediğin gibi olabilir sakın bekleme canım dahada kötü olabilirsin keşke deme bence 👍🏻
CemileSezer Aysenleminigi siz yine de dikkat edin sıkı giyinin saçları ıslak bırakmayın hele de son dönem de hiç hasta olmayın .