Selenavci63 Merhaba arkadaşlar sat 12+5 ultrasona göre 13+3 oğlumuz olacağını öğrendik ve doktorumuz kesin dedi. Bu haftalarda benim gibi erkek bebişi öğrenen oldu mu
momofthreechild Selenavci63 🥹🥹sağlıkla gelsin inşallah 💗🌸❤️ peki öncesinde size hiç bir tahminde bulunmuşmuydu doktorunuz
Selenavci63 momofthreechild amin inşallah canımmmm💖💖 yok hiç cinsiyet hakkında konuşmamıştık daha önce. Gittiğimiz gün de geçen hafta yani öğrendiğimiz gün bi beş dakika uğraştı görmek için pozisyon falan değiştirdi hep sonra söyledi kesin mi dedik kesin dedi 🌸🌸🌸
momofthreechild Selenavci63 yaa ne güzel ben 11+5ken gitmiştim söylemedi belli değil diye 🥹 biraz zaman geçsinde görürüz inşallah bizde🥹❤️
Selenavci63 momofthreechild yaaaa inşallah 💖💖💖 ultrasona göre 13+3 çıktı ya mesela kesin görmüştür diye düşünüyorum doktor yoksa kesin demezdi değil mi ihtimal olarak söylerdi kesin mi dedik kesin dedi 💖💖
momofthreechild Selenavci63 yani olmasa demezdi diye düşünüyorum ama bu aralar forum hep karışık erkek diyenler kız çıkıyor kız diyen erkek çıkıyor açılan postları görüyor musun o yüzden birşey diyemem🥹 hayırlısı olsun sağlıkla🥹💙👼
Selenavci63 momofthreechild evet yaaa benim de o yüzden aklım karıştı vallahi canımmm tabi ne olursa olsun sağlıkla ama ailem künye falan yaptırıyor şimdi isim yazılı onlarda heyecanlı 🤩 o yüzden tedirgin oldum