bravo61 Slxkldk canım bi yakınım 2-3 sene önce doğuma erkek diye girdi kız çıktı😬 hiç belli olmuyor yani
bravo61 Slxkldk ya aslında pozisyon bariz belliyse bence gelmez ama bazı bebekler asla göstermiyor doktorlarda benzetiyor kız veya erkek diye 😄
Slxkldk bravo61 16 haftada bariz net belli demişti 20. Haftada önce kız gibi ama net göremiyorum dedi detaylıyı bekle dedi ama bakaım
bravo61 Slxkldk detaylıda emin olursun merak etme gitmeden çikolata vişne suyu iç git hareketli olur :)