Elifyarenaydemir benimde iki çocugum var Allah nasip ederse 3 istiyoruz ama ben dişimi yaptırıcam aslında bekliyorum gebelik olursa yaptıamıycam olmazsa yaptırıcam hayırlısı artık
Evet geç yumurtlama oldu bende şöyle söyleyim bata 8 9 gün kala yumurtladım o yuzden adet günümde çıkacağını bende düşünmuyorum evet bekliycem bakalım sizede Hayırlı olsun jnsan gençken sabrı oluyor biraz yaş alınca tekrar bebek büyütmek bana zor geliyo şimdi birlikte büyüsünler istiyorum