Arkadaşlar 34 haftalığım karnımdan ve kalçama kadar arada İğne batması hissediyorum tekme atsa karnımda hisederimde bu kasıklarımda felan arada iğne batması hissi acaba nedir doktorumda bana 3 hafta birşey yapma yat suyun gelir erken gelir bebeğin kafası cok aşağıda demişti bende korkuyorum şimdi acaba digorum sorayım size yaşayanlar anlatırmı bana