Kızlar yarın 37 haftalık olucam ve tansiyon sıkıntısı çekiyorum nstde sancım çıktı bebeğim doğum pozisyonuna girmiş. Yarın suyu iyiyse ve tekrar sancı çıkmazsa doğum olmaz dedi doktorum. Ama suyu azaldıysa sancı varsa alıcaz dedi. Ben mecburi genel anesteziyle sezaryen olacağım. Aranjzda genelle olan varmı sonrası nasıl oluyor. Kendine gelmen emzirmen vs