Kızlar şuan 9+ 5 haftalık hamileyim 4. Haftada bir dafalık çok az bi lekelenmem olmuştu progeston iğne ve fitil kullandım o geçti. Bugün 11 gibi bildiğiniz regli şeklinde kanamam oldu hemen doktora gittim bebek iyi dedi kanama alanı yok dedi. 3 saattir evde uzanıyorum regli gibi karın ağrısı ve kanama devam ediyor . Bu durumu yaşayan var mı nolursunuz yardımcı olun çok korkuyorum