Tazeanne2816 Son zamanlarda çatı muayenesinin gereksizliği konuşuluyor. Ben de bu konuda tereddütlüyüm çünkü ilk bebeğimde çatımın üstten basık olduğunu ve bebeğimin kanalda olmadığını, açılmamın hiç olmadığını bu sebeple sezaryen olmam gerektiğini konuşmuştuk ve öyle oldu. İkinci gebeliğimde 32 hafta sonrasında ise kemiklerimin birbirinden ayrıldığını hissettim. Kalçamda öyle garip bir ağrı oluyordu zaman zaman. Sonra birden adet ağrısı gibi bir ağrı başladı. Meğer çaktırmadan doğuruyormuşum erkenden. Öncesinde hiçbir riskim de yoktu. Dolayısıyla demek istediğim bir anda da gerçekleşebiliyor. Belki gerçekleşmez ilkinde 40 hafta hiçbir ilerleme olmadı ama ikincide 34 haftalıkken hepsi gerçekleşti. Süreci beklemekte fayda var.