Arkadaşlar ikinci normal doğumun ilkinden %80 daha kolay olduğu söyleniyor siz ne düşünüyorsunuz ilkinde 41. Haftada sancım yoktu suni ile doğum yaptım ama tabi nasıl bi acı anlatmamın imkanı yok şimdi yine kendi Sancım olmaz diye korkuyorum yine suni alırsam bu kadar zor olur mu ya da ikinci daha kolay olur musun sancılı olsa bile bilmiyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı