33 haftalık hamileyim, başından beri meme ucumda çatlak var. Doktor normal dedi, muslera ve lansinoh kremlerden önerdi. Sarı kantoron ve susam yağı da sürüyorum düzenli ama geçmiyor sadece sancısı hafifliyor. Emzirme dönemi için endişeleniyorum. Çatlak sorunu için gümüş kapak kullanmaya şimdiden başlanır mı? Ne iyi gelir önerisi olan var mı ❤️🩹