Kızlar 7+6 oldum belirtilerim vardı özellikle mide bulantısı kusma yoğun yaşıyordum Prilam kullandım onun sayesinde mide bulantım vs geçti Prilamı geri bıraktım mide bulantılarım bir an da kesildi geçen günlerde belim de 2 gündür aşırı ağrıyordu doktora Salı günü gittim her şey normal dedi ama yine de korkuyorum belirtilerin bir gidip bir gelmesi ve bu haftalarda bel ağrısı normal mi kuyruk sokumu kalçaya vuran ağrı ve ara sıra kasıktada sancı batma gibi oluyor