Merhaba kızlar ben mayıs ayı için gebelik planladım BAT 26 sı
SAT ise 3 mayıs. Değerlendirdik ve 3. gebeliğim olacak belirtilerim farklı; Sol kasığımda doluluk , pır pır içim gıdıklanıyor sanki ve bel ağrısı… Acaba doktora gitsem anlar mı ? 10 gün var reglime