Cgzz Seymaaa05 Sütüm geldi ama emmeyi bilmıyor bebeğim ugrastırıyor 😅😅 ilk ayaga kalkısta cok kolay oldu canım fazla yanmadı karna bastırmayıda dikişlerimi attıktan sonra ameliyathanede yaptılar hıc hıssetmedım🥹💖
Esraa00 Cgzz maşallah öyle neşeli yazmışsın korkum azaldı Sağlıkla bebişinle evine de gidersin inşallah 🥰
bsraaklcyldz Ya bende 37 haftalığım aklım çıkıyordu ama sizi okuyunca hadi bende gideyim doğurayım dedim maşallah size. Rabbim hayırlı ömürler nasip etsin yavrunuza böyle güzel hikayelerde bizim başımıza 🥰
Cgzz bsraaklcyldz aay hıc korkmayın ıslemler en acısız sekılde bıtıyor ağrı illaki oluyor ona yapıcak bısı yok ama isteyınce ağrı kesici yapılıyor 💖
zeyzeyneyney Cgzz tebrik ederim çok sevindim 💓💓 Benim de pazartesi sezeryan ama o kadar korku ve kaygı doluyum ki kalbim çarpıyor sabahtan beri inşallah benim de sizin gibi geçer. ilk doğum muydu o anda neler hissettiniz iğne falan olurken 🥹💓
Cgzz zeyzeyneyney İlk dogum evet korkmuyorum dedim içimden sureklı dua ettim hiç acımadı inanınki o iğne acıların en en küçüğü 💓