Kanatahatice1 35+1 deyim şu son bir kaç gündür mide bulantısı yaşıyorum iştahım bile kapandı sizde de varmı böyle durum bebek saçlandi diye mi oluyor yoksa doğuma az kaldı diyemi bilmiyorum ama sanki gebeliğin ilk 3 ayına geri dönmüş gibiyim 😭