Nuriay Aslan1 hayırlı olsun canım sen kesin gebesindir 😍 belirtileriniz neydi acaba ? Ve adet geçtimiki
B-T Sanırım resmi yükleyebildim kızlar. [https://mutluresim.com/images/2025/05/15/1smSY9.jpeg](https://)
fat1374 ogretmennn aa harbiden çizgi ortada yazdığınızı görmeden farketmedim ay içime yine umut doğdu yarın tekrar yapıcam
Serifebk7 fat1374 benim bat 21 az önce yaptım yapar yapmaz ince bir silik çizgi oluştu akşam bir daha yapıcam erken gebelik testi alıp buna pek güvenemedim 🥹
Aslan1 Nuriay valla suan kan testim de yüksek çıktı üç gün gecikti ama ben pcos hastasıyım beklemiyordum hiç sadece çok kasıl ağrım oldu