Kızlar ilk gebeligimde kalbi durdu diye bahsetmistim simdi gebeyim ama belirtiler farklı mesela ilkinde sırt agrim ve uyku vardi
Simdi sık idrar , baş agrisi var
Ama ilk gebelikte doktor gec dollenme demisti ve belirtiler 5. Haftada baslamisti
Simdi daha bata 3 gun var ama belirtiler bata 6 gun varken baslamisti bile.. bu sefer gec dollenme olmamis mi oluyor yani
Beni bi aydinlatir misinizzz???