Eda07 Şimdi burdan birşey demek yanlış olur çnkü korkutmak istemem ama evet herhangi ters bir durumda belirtilerde azalma oluyor. Diğer yandan sürekli hassasiyette olmuyor ki bi süre sonra geçiyor gayet normal yani. Bence artık geçiyordur sizin 10. Haftaya gelmişsiniz çünkü. Siz yinede pztesine kadar dikkat edin herhangi başka bir değişiklik görürseniz hemen doktora gidin olmaz ise zten sıkıntı yoktur stres yapmayın🙏🏻🙏🏻