Ben de aynı durumu yaşadım o hafta gece muz yiyip süt içip uyudum onun dışında da beslenmeme dikkat ettim , günlük 2,5 litreden aşağı su tüketmiyorum Bir de dinlenirken de uyurken de hep sola dönmeye çalıştım bebek bu şekilde daha iyi oksijen alıp besleniyormuş Bunları uyguladım çok faydasını gördüm İnşallah sizde de etkisi olur