Rabiay2 teşekkür ederiim❤️ kasılmayla hastaneye gittiğimde nstde sancı çıkmıştı, doktor rahim ağzına bakıcaktı, doğum masasına çıkınca enfeksiyon ve mantar var çok fazla dedi. Batikonla yıkama yaptı. Fitil verdi. Bol su ve hijyene dikkat etmek lazım. 3 litreden fazla su içiyorum. Toparlıcam inşallah. Geçsede tekrarlıyor tabi ama ilerlemesinden iyidir.