Mmehtappp Kızlar kapı süsü magnet çikolata kolonya ve mum yaptırmak istiyorum hepsi toplam 4500-5000 civarında tutacak sanırsam sizce hediyelik için çok mu
Kvsr46kvsr Mmehtappp çok fazla ve gereksiz geliyor banada açıkçası. Kim aldığı hediyenin kıymetini biliyor ki. Masraf yapmayın bence bebeğinize harcayın. Siz niye hediye yaptırıyosunuz çocuk doğuran sizsiniz hediyeler size gelsin ❤️❤️❤️❤️😅😅
Accountant Mmehtappp çok tabiki kolonyayı kendinizde daha uyguna yapabilirsiniz çoğu kenara atılıyor zaten
Phyloo Mmehtappp çok gereksiz çikolata almıcam cırtlı posetlere lokum büsküvi koycam hediyelik de yaptırmayı düşünmüyorum ben gittiğim yerlerde kese yapmışlar kolonya vardı mumluk yaptırmışlar hepsi çöpte şuan ise yaramıyor ki 🤷♀️
a-koroglu Mmehtappp bence mum gereksiz tabi siz bilirsiniz ama çikolata magnet kolonya yeterli bende o şekilde yaptıracağım 20 magnet 20 kolonya 100lü çikolata kapı süsü 2bin küsür tutuyor benim herkesin kendi bütçesi tabiki ama bana fazla geldi biraz
Didemnil35 Bence çok ve gereksiz bir harcama sadece çikolata ve kapı süsü yaptırın bence gelenler hediyeleri çöpe atıyor onun yerine bebeğin ihtiyaçlarını alırsınız
Mormenekse-06 Hastane ye ziyarete gelenlere güzel bir kutuda çikolata ikramlik yaptırmayı düşünüyorum . Yanına da ellerine dökmeye kolanya koycam bence de masrafa gerek yok .