Happymombusra babyloving ben de dün gittim kontrole vajinadan ölçtü 29 çıktı 30 haftalık oldun artık korkulacak bi durum yok falan prostestana devam edelim dedi doktorum
babyloving Happymombusra bana da öyle dedi bende 32 oldum ama yine de 33 de doğurmak istemiyorum yani içerde tutabildiğim kadar tutmak istiyorum ayağa kalktığım an tuvaletim geliyor idrara sıkışıyorum sizin de öyle mi ? Bebek başını dayadığı için de ayrıca korkuyorum ben 🥹 bu kısaldığı zaman mı bebek rahim ağzına yanaşıyor bilmiyorum ki
Happymombusra babyloving kendini çok strese sokma canım benim ilk doğumum rahim ağzı kısalığından dolayı 36 haftalık iken doğdu ki onda hiç bi önlem alınmadı bende bilmeden hergün yürüyüş yapardım falan o yüzden kendini çok erken doğar mıyım diye strese sokma sen progestana devam et kendine dikkat et inşallah vaktinde doğar bebişin 🤲🏻
Happymombusra babyloving idrar konusunda benim de öyle sık geliyor ve dün doktora sorduğum da benim de bebeğimin başı aşağıdaydı ama rahme dayanmış gibi bişey demedi baş aşağı pozisyonda normal dedi
babyloving Happymombusra inşallah bende 36 görünüm yatmaya devam ediyorum fitil kullanarak başka elimden bişi gelmiyor maalesef 😞
Happymombusra babyloving şuan için benim de öyle fitil ve istirahat ile dayana bildiğimiz kadar dayanacaz artık
Happymombusra babyloving ilkin de 34 haftalık iken fark edildi 25 di nidicart verdi sadece günde 5 kere onu içiyordum Progestan falan vermemişti 36 hafta iken gittiğimde 23 olmuştu 1-2 cm de açılma var dedi direk sezeryana aldı belki beklesek biraz daha beklerdik doktorum acele etti gibi şimdiki doktorumu o yüzden en başından perinatoloji uzamanı seçtim onun kontrolünde ilerlemek için
babyloving aysun2 fitil falan vermedi mi canım bence başka doktora git dikiş atması gerekirse atabilir en azından dikiş de kesin çözüm değil buna mesela ama en azından önlem oluyor benim fark edildiği halde dikiş atmadılar sonra iş işten gccmiş oldu 24 haftalıktan beri evden sadece kontrol için çıkıyorum sürekli yatış halindeyim sadece tuvalete kalkıyordum yemeği bile yatarak yiyordum korkudan şimdi yemeğe kalkmaya yeni yeni başladım 30 haftamda. 32 oldum hala yatıyorum şakası yok maalesef bu işin araştırıp iyi bi doktora görün inş korktuğun gibi olmaz
aysun2 babyloving sadece ağır iş yapmamamı ve çokça dinlenmemi söyledi..Ölçümü de sadece parmakla yaptı..
babyloving Gizemsli- yoksa korkmana gerek yok canım senin benim 24. Haftamda baya düşmüştü hastanede yatmıştım meyilli yani benim düşmeye
Nazf babyloving canım hiçbir şey olmaz Ben de çok korkmuştum Haftama girdim şu an 27,5-25 arası ölçülüyor hep Progestan kullanıyorum ama dinlenmiyorum artık eskisi gibi Doktor senin erken doğum öykün vs yok rahim uzunlugunu 20 mm ye düşerse tehlikeli dedi Her hafta kontrole gidiyorum ve eskisi gibi kötü düşünmüyorum artık insallah zamanında gelir.
babyloving Nazf ya bende bilemiyorum ki bu uzunluk kaç haftaya kadar tehlikeli doktor önemli değil bu saatten sonra dedi ama görüyorum burda birden düşmeyle 32 33 hautade doğum yapanlar var 🥹 yoksa artık bende düşünmek istemiyorum
babyloving Happymombusra 23 mm açılma oluyor mu ay bende bundan korkuyorum açılma olcaksa bu uzunluğun anlamı ne ki
babyloving Happymombusra evet açılma var diye acele etmiş gibi geldi bana daha erken haftalarda da açılması olanlar var onları bile bekletiyor doktorları
Happymombusra babyloving yani benim ilk doktorum biraz aceleciydi 36 haftalık olmuş zaten küvezde de kalmaz kilosu da yeterli deyip muayenesinden direk hastaneye gönderdi o gün hemen aldı bence beklesek beklerdik bence dediğin gibi okuduklarım kadarıyla açılması 1 cm olup vaktin de doğan bile olmuş akışına bırakmadı doktorum